GREEK REPORTERS: Νίκος Μουρατίδης: "Άντε και γαμ**είτε παλιό μαλάκες!"

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Νίκος Μουρατίδης: "Άντε και γαμ**είτε παλιό μαλάκες!"

Έξαλλος είναι ο Νίκος Μουρατίδης με τις
νέες οικονομικές επιβαρύνσεις για τους ιδιοκτήτες εταιρειών που δημιουργούν ακόμα μεγαλύτερο χάσμα στις οικονομικές ανισότητες της χώρας. Όπως ο ίδιος αποκαλύπτει μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, τον επόμενο μήνα θα υποχρεωθεί να καταβάλλει στην εφορία το ποσό των 1.000 ευρώ για την εταιρεία που διατηρεί, ενώ 1.000 ευρώ θα χρειαστεί να πληρώσουν και οι πολυεθνικές επιχειρήσεις. 


"Μου τηλεφωνεί ο λογιστής μου και μου λέει
- Έχε υπ’ όψιν σου, τον Απρίλιο θα πρέπει να δώσουμε 1.000 ευρώ στην εφορία.
- Γιατί;
- Τέλος επιτηδεύματος 
μου απαντάει. Όσοι έχουν εταιρίες εν λειτουργία θα πρέπει να δώσουν ένα χιλιάρικο.
- Ανεξάρτητα αν αυτή η εταιρία λέγεται Coca Cola ή εκδόσεις Τετράγωνο;
Του λέω
- Ναι, μου απαντάει, όλοι από ένα χιλιάρικο.
Φταίω εγώ να πάω να τα κάνω όλα πουτάνα; Είναι δικαιοσύνη αυτή; Είναι κοινωνικό κράτος αυτό; Κάποιοι έχουμε κάνει με το αίμα μας μια εταιριούλα που μπαίνει μέσα και θα πληρώσουμε το ίδιο ποσόν με τις πολυεθνικές!!!
Άντε και γαμηθείτε παλιό μαλάκες!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X